دسته‌بندی نشده

چرا باید زیر لیوانی بخریم , چند دلیل مهم

زیر لیوانی ها چه می کنند؟

زیر لیوانی کمک می کند تا تراکم ناشی از نوشیدنی ها از باقی ماندن آثار آب جلوگیری کند. شما می توانید این اثر را روی میز قهوه خانه خود مشاهده کنید و شاید زیاد به آن فکر نکنید. اما کانترها در نوار باید قابل ارائه باشند.زیر لیوانی و زیربشقابی، یکی از ابزارهای مهم و تاثیرگذاری است که به خوبی راه خود را در دنیای تبلیغات و معرفی برند باز کرده است.به دلیل خاصیت کاربردی در مکان های متنوع مثل رستوران ها،هتل ها،کافی شاپ ها و غیره، ابزار مناسبی برای درج تبلیغات و لوگو می باشد. سر زمین چوب در این مقاله در مورد هدایای تبلیغاتی و زیر لیوانی و زیربشقابی بیشتر صحبت می کند.

یکی از مهمترین خصوصیات زیر لیوانی و زیربشقابی این است که می توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی با هزینه بسیار مناسب تهیه و ارائه شود.

در استفاده از زیر لیوانی و زیربشقابی به عنوان هدایای تبلیغاتی کم هزینه میتوان این نکته را در نظر گرفت که برای کسب و کارهای کوچک و هم چنین تبلیغ در محدوه گسترده تر استفاده از هدایای تبلیغاتی کم هزینه تر میتوان تاثیر بهتر و سریعتری داشته  باشد به این ترتیب میتوان یک زیر لیوانی و زیربشقابی تبلیغاتی را در سطح بیشتری از جمعیت تبلیغ کرده و اثر بخشی سریعتر آن را مشاهد کرد .

آیا واقعاً به زیر لیوانی احتیاج دارید؟

شما به یک زیر لیوانی نیاز دارید تا از حلقه های آب ناخوشایند و آثار «نوشیدنی های عرق آور» مانند آبجو، نوشابه، آب و آبمیوه خودداری کنید. این حلقه های آب به دلیل متراکم شدن روی فنجان، بطری یا لیوان تشکیل می شوند. اگر دمای نوشیدنی سرد شما کمتر از نقطه شبنم باشد، آب به صورت مایع به سطح متراکم می شود.

یک زیر لیوانی خوب نوشیدنی چیست؟

مواد جاذب: در حالی که زیر لیوانی ها در انواع مختلفی از مواد، از پنبه گرفته تا چوب پنبه، وجود دارند، برخی از جاذب ترین گزینه ها سنگ های نمدی و متخلخل مانند سرامیک و ماسه سنگ هستند. اگر با یکی از این مواد استفاده کنید، زیر لیوانی‌های شما می‌توانند به‌درستی هرگونه تراکم از شیشه شما را مدیریت کنند.

زیر لیوانی برای نوشیدنی های گرم است یا سرد؟

زیر لیوانی های سنگی و چوبی بهترین مواد برای هر نوشیدنی گرم هستند. آنها فنجان را از داغ شدن بیش از حد مبلمان محافظت می کنند. برای نوشیدنی‌های سرد، می‌توانید به مواد پنبه‌ای یا چوب پنبه‌ای برای جذب هرگونه تراکم تکیه کنید.

زیر لیوانی های چوبی خوب هستند؟

زیر لیوانی های مرمری یا چوبی نیز که صیقلی تر به نظر می رسند، انتخاب های خوبی هستند و اغلب می توانید مواردی را بیابید که از چوب پنبه در طرح های خود استفاده می کنند. مواد هر چه که باشد، فقط مطمئن شوید که چیزی در سطح پایینی وجود دارد که از میز در برابر خط و خش محافظت کند و از جابجایی بیش از حد آن جلوگیری کند.

چرا زیر لیوانی ها به فنجان می چسبند؟

چرا زیر لیوانی ها به فنجان می چسبند؟ این زمانی اتفاق می‌افتد که ته فنجان و زیر لیوانی کنار هم قرار می‌گیرند و نیروی خلاء مانند ایجاد می‌کنند. با این حال، هنگامی که تراکم به ته فنجان می رسد، می تواند مهر و موم بین فنجان و زیر لیوانی را بشکند و زیر لیوانی می افتد.

چه نوع زیر لیوانی بهتر عمل می کند؟

زیر لیوانی های ساخته شده از سنگ های متخلخل مانند ماسه سنگ و سرامیک بهترین گزینه ها برای جذب آب هستند. نئوپرن همچنین یک ماده جاذب عالی است که می تواند به سرعت خشک شود.

آیا زیر لیوانی های سرامیکی آب را جذب می کنند؟

ماسه سنگ، تخته سنگ و سرامیک های بدون لعاب این توانایی را دارند که نوشیدنی شما را از جمع شدن دور نگه دارند و تا 1/4 فنجان رطوبت را بدون مشکل جمع آوری می کنند. سپس زیر لیوانی ها با تبخیر آب خشک می شوند و شما آماده حرکت هستید.

چگونه از چسبیدن فنجان به زیر لیوانی جلوگیری می کنید؟

قبل از برداشتن فنجان، سعی کنید رنگ صورتی خود را روی زیر لیوانی قرار دهید و لیوان را با زاویه کمی بالا بیاورید. فشار انگشت شما همراه با شکستن ملایم مهر و موم باید مانع از پرت کردن زیر لیوانی یک بار دیگر روی زمین شود.

آیا از زیر لیوانی چوب پنبه ای به سمت بالا یا پایین استفاده می کنید؟

طرف چوب پنبه رو به بالا می رود (برای جذب هر قطره آب) و پلاستیک رو به پایین می رود.

چه چیزی را می توانم در زیر لیوانی های رزینی قرار دهم؟

این هر دو برای قرار دادن در زیر لیوانی رزینی عالی هستند. سایر قالب‌های کوچک مانند پروانه‌ها، بالرین‌ها، گل‌ها و دکمه‌ها نیز عالی عمل خواهند کرد. ضخامت اقلامی که در زیر لیوانی قرار می دهید نباید بیشتر از ¼ اینچ باشد. اقلام همچنین باید کوچکتر از قالب زیر لیوانی باشند.

چرا زیر لیوانی ها چوب پنبه دارند؟

زیر لیوانی به عنوان حائل بین نوشیدنی ها (اغلب داغ) و سطح زیرین استفاده می شود. در حالی که زیر لیوانی برای محافظت از میز یا سطح زیر آن در برابر واترمارک و آسیب طراحی شده است، می توانید عملکرد آن را با انتخاب پوشش چوب پنبه ای با خاصیت ضد لغزش افزایش دهید.

چگونه یک زیر لیوانی خانگی درست می کنید؟

برای این زیر لیوانی های رنگارنگ، لوازم مورد نیاز عبارتند از: کاغذ اسفنجی، پود مد، چسب پارچه، لعاب شفاف اکریلیک، نمد، برس اسفنجی و کاشی های سرامیکی. کاغذ را به کاشی بچسبانید و بگذارید کاملا خشک شود. سپس روی کاغذ و کاشی را با پود مد رنگ کنید. بگذارید خشک شود و 2 یا 3 بار تکرار کنید.

آیا باید از زیر لیوانی روی چوب استفاده کرد؟

در حالی که همیشه نیازی به زیر لیوانی یا زیرانداز ندارید ، استفاده از آنها می تواند به افزایش عمر مبلمان شما کمک کند. اگر از یکی استفاده نمی کنید، if به احتمال زیاد به مبلمان آسیب نمی رساند، مگر اینکه خیلی داغ باشد یا کفی داشته باشد که می تواند خراش دهد.

چگونه از عرق کردن لیوان های نوشیدنی جلوگیری می کنید؟

اما زمانی که لیوان شما شروع به عرق کردن می کند یا لیوان شما آنقدر داغ است که حتی نمی توانید آن را روی میز قهوه خوری ببرید، می تواند تجربه را کاهش دهد. می توانید یک حوله کاغذی یا دستمال پارچه ای دور ظرف نوشیدنی خود بپیچید، اما اگر راه حل ظریف تری می خواهید، پاسخ ممکن است در لیوان های عایق باشد.

آیا چوب پنبه جاذب است؟

چوب پنبه صدها سال است که عمدتاً به این دلیل که آب یا مایعات را جذب نمی کند برای درب شراب استفاده می شود. چوب پنبه همچنین سال ها در شناورها، جلیقه نجات و سایر وسایل شناور استفاده می شود، زیرا آب را جذب نمی کند و می تواند سال ها شناور بماند.

زیر لیوانی های چرمی لکه دار می شوند؟

این باعث می شود که آنها به زیر لیوانی ایده آل تبدیل شوند. برخلاف زیر لیوانی های شیشه ای یا لاستیکی، این چرم بسیار جاذب است. زیر لیوانی رطوبت را جذب می کند بنابراین هرگز روی میز نریزد.

آیا زیر لیوانی های بتنی جاذب هستند؟

این زیر لیوانی های سنگین از سیمان ترکیب شده با خاکستر بازیافتی غیر سمی ساخته شده اند تا جذب آب فوق العاده و به اندازه کافی سنگین شوند تا از چسبیدن آنها به شیشه شما جلوگیری کند. آنها ممکن است به طرز شیکی شکسته شده باشند، اما این به جذابیت عملکردی هاردکور آنها می افزاید.

وقتی زیر لیوانی روی نوشیدنی خود می گذارید به چه معناست؟

بارمن ها و سرورها برای پاک کردن لیوان های نوشیدنی آموزش دیده اند. … مردم اغلب یک زیر لیوانی بالای نوشیدنی خود قرار می دهند. این سیگنال جهانی برای “من بلافاصله برمی گردم، لطفا نوشیدنی ام را نگیرید.” به این ترتیب، می توانید کنار بروید و برای اتمام نوشیدنی خود برگردید.

آیا Mod Podge برای زیر لیوانی ضد آب است؟

اگر نمی‌دانستید، Mod Podge کاملاً ضد آب نیست – همچنین ضد حرارت نیست. اگر می خواهید زیر لیوانی خود را ضد آب و ضد حرارت کنید، مینای موتور همان چیزی است که حرفه ای ها استفاده می کنند. این چیه؟ اگر برای پریدن آماده هستید، بیایید این کار را انجام دهیم!

زیر لیوانی تبلیغاتی

زیر لیوانی تبلیغاتی وسیله ایست تبلیغاتی جهت قرار دادن لیوان و استکان که دارای چاپ اختصاصی  و به صورت اشکال دایره، مربع و دلخواه می باشد؛ و انواع آن  عبارتند از:

  • زیرلیوانی تبلیغاتی مقوایی لمینت
  • زیرلیوانی تبلیغاتی چرمی
  • زیرلیوانی تبلیغاتی چوبی
  • زیرلیوانی تبلیغاتی اسفنجی
  • زیرلیوانی تبلیغاتی پلاستیکی
  • زیربشقابی تبلیغاتی
  • زیربشقابی به عنوان جزئی از ابزار پذیرایی در رستوران‌ها یا خانه‌ها به طور گسترده استفاده می‌شود و نباید آن را با زیرغذایی که برای محافظت در برابر حرارتِ ظرف‌های پذیرایی، در زیرِ آنها قرار داده می‌شود، اشتباه گرفت. زیربشقابی به تعداد بشقاب‌های هر میز، در برابرِ صندلی‌ها و زیر هر بشقاب قرار می‌گیردز زیربشقابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *