دکوراسیون

همه چیز درباره ی دستمال کاغذی و جعبه دستمال کاغذی ها

دستمال کاغذی

دستمال کاغذی کالایی ضروری و بسیار پر کاربرد است. حتماً در کیفتان هم دستمال کاغذی دارید. خانم ها اغلب برای پاک کردن آرایش از دستمال کاغذی به ویژه از نوع مرطوب دستمال کاغذی استفاده می کنند. برای سرماخوردگی و جلوگیری از پخش ویروس ها نیز دستمال کاغذی گزینه ای عالی است؛ چراکه با هر بار مصرف، دستمال کاغذی دور انداخته می شود و همین ویژگی یک بار مصرف بودن دستمال کاغذی از انتقال و پراکنده شدن بیماری و میکروب از محیط زندگی بسیار مؤثر است.

طراحی و ساخت جعبه دستمال کاغذی چگونه است؟

بسته بندی محصولات یکی از مهمترین جنبه‌های تولید و فروش کالا به مشتری است و امروزه کمپانی‌‌ها توجه ویژه‌ای به این موضوع دارند.

تولید کنندگان دستمال کاغذی هم از این ماجرا دور نیستند. دستمال کاغذی کالایی بهداشتی است که همه بدون استثنا به آن نیاز دارند. تک تک خانه‌ها، ادارات، مغازه ‌ها و هرجایی که فکرش را بکنید نیازمند این محصول هستند در نتیجه تولیدکنندگان آن هم بسیار زیادند.

در مورد دستمال کاغذ اتفاقا بسته بندی اهمیت فراوانی دارد. چون در مورد این کالا تنها چیزی که می‌تواند واقعا متفاوت باشد همین بسته بندی است.

از آن‌جایی که معمولا انواع دستمال کاغذی‌ها تفاوت خاصی با هم ندارند (شاید فقط از نظر کیفیت ولی تنوع چندانی در میان نیست)، مصرف کننده‌ای که به فروشگاه می‌رود محصول مورد نظرش را معمولا بر اساس ظاهر و بسته بندی انتخاب می‌کند.

هر چه ظاهر جعبه حرفه‌ای‌تر و شیک‌تر باشد و طراحی آن خاص‌تر و چشم‌گیر‌تر باشد، مخاطب بیشتر به خرید آن تشویق می‌شود.

دستمال کاغذی‌‌های تبلیغاتی

پیشتر گفتیم که دستمال کاغذی کالایی بسیار پر مصرف است و در هر جایی مورد استفاده است. همین ویژگی باعث شده تا ایدۀ استفاده از جعبۀ دستمال کاغذ به عنوان فضایی برای تبلیغات نیز محبوب شود.

یکی از صنایعی که به نظر می‌رسد بیشتر از بقیه به تبلیغات روی جعبۀ دستمال کاغذ علاقمند است، صنعت خودرو و مشتقات آن است. شرکت‌های خودرو سازی، تعمیرگاه‌ها، تعویض روغنی ها و … به سراغ این روش از تبلیغات آمده‌اند.

چاپ جعبه‌ دستمال کاغذی مخصوص ماشین

این جعبه‌ها بر خلاف جعبه‌های دیگر که معمولا مکعب مستطیل هستند، به صورت مکعب مربع طراحی می‌شوند تا فضای کمتری روی داشبورد ماشین بگیرند.

اغلب تولید کننده‌ها روی قسمت کفی این جعبه برچسبی تعبیه می‌کنند که روی داشبورد بچسبد و موقع حرکت ماشین ثابت بماند. طراحی فانتزی در این جعبه بسیار محبوب است.

طراحی رسمی و شیک برای ادارات و کمپانی‌ها

طراحی‌های ساده و استفاده از رنگ‌های با پرستیژ و سنگین می‌تواند انتخاب خوبی باشد. طراحی به روش مینیمال هم یکی از روش‌های عالی برای این نوع از مشتری‌هاست.

طراحی‌های مخصوص تالارها

سخت است که تمامی مصرف کنندگان این بخش را در یک گروه قرار بدهیم. ولی به عنوان یک ایدۀ کلی می‌توان گفت استفاده از رنگ‌هایی که اصطلاحا به سلطنتی معروف اند، انتخاب خوبی برای این گروه است. رنگ‌های نقره‌ای، زرشکی و طلایی در کنار طراحی برجسته و استفاده از طرح‌های کلاسیک برای این گروه توصیه می‌شود.

طراحی معمولی‌تر برای مکان‌های عمومی

طراحی‌های ساده معمولا برای استفاده ‌های عمومی‌تر مناسب است. در واقع در این گروه با طرح‌های عمومی پیش می‌روید که ممکن است رنج مصرف کنندۀ گسترده‌ای داشته باشد و برای افراد مختلف و مکان‌های متنوع مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *