منو
دسته‌بندی نشده

اطلاعاتی مهم راجب نظم دهنده های اداری

نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون اداری بدانید

در ادامه اگر شما علاقه مند به ادامه این مطلب با عنوان دکوراسیون رستوران و کافی شاپ هستید ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا مقاله ای مفصل را در مورد چینش و نکات دکوراسیون رستوران و کافی شاپ ارائه داده ایم. دکوراسیون اداری موضوعی مفصل و قابل بحث است که کارشناسان ما این مسائل را با تیم تحریریه در میان گذاشتند و سعی داریم به طور مداوم این مقاله مفید را بروز کنیم تا از تکنیک ها و راه های طراحی دکوراسیون اداری و مبلمان اداری مناسب و چینش دقیق و انتخاب دقیق تری را برای شما به ارمغان بیاوریم . دکوراسیون اداری کلاسیک چندان در یک محیط کوچک کاربرد ندارد و بهتر است که از طراحی داخلی اداری مدرن در این زمینه استفاده کنیم و هرچه بیشتر بهسمت سادگی روی بیاوریم. استفاده از رنگ سفید و رنگهای روشن دیگر هم میتواند تاثیر زیادی روی کارا بودن این سبک داشته باشد. رنگ میتواند حس خاصی نسبت به افراد در محل کار بدهد و برحسب موقعیتهای مختلف شهرها، متفاوتتر است. مشاغلی همچون فروش محصولات مختلف، نیاز به طراحی خاصی دارد تا مشتری قبل از ورود، انگیزه بالایی برای حضور در محیط داشته باشد. یک فرد در محیطهای خاصی راحتی بیشتری دارد و با این بررسی، متخصصین دامون دکور میتوانند چیدمانی را مطابق با ذائقهی فرد انجام دهند تا بازده کاری و میزان شادابی فرد در این محیط به بالاترین حد خود برسد

در صورت تمایل می توان این بخش از لابی را با پارتیشن بندی جدا کرد. امروزه ما به وفور شاهد استفاده از پارتیشن های شیشه ای دفاتر اداری مدرن با پلان باز هستیم. محیط های اداری باز در ظاهر فضای کاری مدرنی را ارائه می دهند. طراحی داخلی اداری با چوب میتواند باعث سرزندگی افراد حاضر در فضای موردنظر شده و فضای بسته محیط کار را به فضای زندهتر و طبیعیتری تبدیل میکند. هم چنین استفاده از رنگ های شاد و روشن در طراحی داخلی اداری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد از این رو برای داشتن فضای جذاب از رنگ بندی های مناسب استفاده نمایید. در طراحی دکوراسیون اداری کلاسیک از تجهیزات بیشتری در فضای مورد استفاده میشود و محیط کار شلوغتر از هر سبک دیگری دیده میشود. دامون دکور از متریالهای مناسبی استفاده میکند که با یکدیگر هماهنگی لازم را دارند و میتواند برای دکوراسیون داخلی اداری تجاری و دفتری بسیار مناسب باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی اداری دفتری همواره باید به استفاده از رنگهای شاد در دکوراسیون اداری شیشه ای توجه کنیم تا از هنگام ورود، این سبک از طراحی به مذاق کارکنان خوش آمده و حس قرار گرفتن در سبک فضای سربسته را نداشته باشند.

نظم دهنده های اداری

به به دو دسته کلی تقسیم می شوند : استند اداری و استند محصول

استند اداری:

استند تبلیغاتی اداری جهت دسته بندی و ارگانایز محصولات چاپی مورد استفاده قرار می گیرند. وجه تسمیه استند اداری ، استفاده عمومی از این واژه برای نامگذاری این نوع استند ها می باشد. هر کجا نام استند های اداری مطرح می شود، منظور آن دسته از سازه های پلکسی گلاس است که برای استفاده بروشورها، کاتالوگ ها و یا اقسام المان های چاپی استفاده می شود. و لزوما در اداره ها و یا سازمان ها استفاده نمی شوند. بلکه می توان از آن ها در محل کار ، در درمانگاه ها و مراکز بهداشتی و سایر مکان هایی که می خواهند برگه ها یا بروشور هایی را در دسترس مراجعه کنندگان قرار دهند، استفاده نمود.پس از معرفی استند های اداری نوبت به تقسیم بندی آن ها از لحاظ کاربرد می رسد. قبل از آن باید به این مورد هم اشاره کرد که استندهای اداری در دو نوع : استند رومیزی و استند دیواری ساخته می شوند.

استند تبلیغاتی محصول:

مهم ترین و گسترده ترین زیر شاخه استند تبلیغاتی ، استند محصول به شمار می رود. این نوع استند تبلیغاتی با نام های دیگری مثل استند نمایش کالا و یا استند کالا شناخته می شود. استند تبلیغاتی محصول با متریال مختلف فلزی ، پلاستیکی ، پلکسی گلاس و حتی ام دی اف ساخته می شوند که هرکدام از آن ها به دلیلی خاص از جنس های مختلف تهیه می شوند. اما در مجموعه لیزرکات به دلیل تخصصی بودن فعالیت ، استندهای محصول تماما با متریال پلکسی گلاس ساخته می شوند.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید

بستن
نوار کناری Scroll To Top